torek, 14. junij 2016

Tag It

Dva tedna sta naokoli in na blogu Holly Jolly Christmas imamo nov zanimiv izziv. na vaših izdelkih bi radi videli tagec ali obešanko. Ta je lahko kot samostojen ali pa prikazan kot dodatek na voščilnici. Sponzorji izziva so :ADFD (zmagovalec si izbere 3 motive), Bugaboo (zmagovalec si izbere 7 motivov ) in My Besties ( zmagovalec si izbere 3 motive).
Tudi tokrat se nisem izneverila svojemu okusu in sem izdelala kar malce preveč kičasto obešanko;-). Barvna kombinacija je zlato rdeča in za motivček sem si izbrala luštkano božično vilinko od sponzorja ADFD. Še sreča, da so tagci tako mičkeni in se ne da nanje stlačiti preveč stvari....
Pridružite se našemu izzivu in si oglejte lepe izdelke ostalih članov našega tima.



Izzivi:

11 komentarjev:

  1. Všeč mi je barvna kombinacija in zelo zanimiv način uporabe kotne rezalne šablone. Imam jo tudi sama, a na tak način se je ne bi nikoli spomnila uporabiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit tag. Tako svečan deluje. Zelo lep osrednji motiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. se pridružujem valeriji, tudi jaz se ne bi spomnila takole uprabiti kotne šablone, izpade pa fenomenalno. njihovi motivi so mi prekrasni in ti si ga res perfektno vkomoponirala na obešanko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Neva - beautiful tag. Love it. Judy

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep tag. Je kar prav, da se blešči, konec leta je tak čas :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow...what a stunning and elegant tag Neva. Love it.
    Hugs,
    Lynn, Holly Jolly DT Teamie

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep tag je nastal, tak malo bolj bogat, ali pa tako deluje zaradi zlate barve. Pa saj je prav ko je namenjen za praznike.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prazničnemu voščilu pritiče malo kiča. :-)) Meni je tvoj tagec zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luškan in bogato okrašen tag :-))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...